köpbegär

MEN VAFAAAN!!!!

Nu har dom vårat soffbord i svart !!!



Soffbord svart

Soffbord i svart-, lönn- eller ekmelamin, L 130, B 80, H 48 cm 990:-.


Vafan !!! Nu vill jag värkligen sälja vårat, å köpa de där istället !!!! Gillar egentligen inte att benen är i "silver" men de är ju ett mindre problem. Jag älskar vårat bord ! men de matchar lixom inte med resten av rummet,..  Om jag trodde att man kunde måla om de så skulle jag göra de,... men jag tvivlar på att de blir bra, så de låter jag bli,... annars är de min lösning på de mesta  =P  de e så sjukt mkt billigare att måla om möblerna än att köpa nya....
men jag måste nog inse att detta inte går att lösa med färg.....
Vårat soffbord har visserligen en glasskiva i mitten, å jag gillar de, de blir mer luftigt så, men inte tillräkligt för att jag inte ska vilja ha ett soffbord som matchar resten av rummet mer.....

Helst vill jag ju ha en annan färg på soffan oxå,... men jag tror de får vänta,.... de kostar så galet mkt pengar , å jag tror att med nytt soffbord och bokhyllorna på plats, så kommer även soffan att kännas snyggare =P

Måste bara ta mig till Mio å kolla på border IRL oxå, så att man kan se om färgen är så svart som de verkar....

sen är det lite småsaker som ska köpas oxå,... men de viktiga är egetligen att jag har en budget, och vet vad som ska köpas, då är de mkt enklare att planera

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback