The sun is shining ! and i´m indores....

Solen skiner även idag !!!!!

I love it !!!!!

Synd bara att jag är så vansinnigt trött ! 
Jag gick upp som jag måste, inte för att jag trode att de skulle ringa, men för att om jag inte hade gått upp så hade de säkert ringt,.... Så jag gick upp å la mig på soffan, i typ 30min, sen ansåg jag att jag fyllt min plikt, satte på ljudet på mobilen, å gick å la mig i sängen igen =) Sen sov jag från och till fram till  11.30.... Jag är inte ett dugg utvilad, utan känner mig mer död än levande....  Borde säkert ta mig ut å få lite luft å sol, men de e tråkigt att gå själv, å jag vet inte om jag är tillräkligt pigg för att vara social.....

Så de kan tänkas att jag tar en prommenad till Högdalen å svänger i på solakuten,..... de låter som en bra plan tycker jag,.... Skulle de ringa precis när jag solar så gör väl inte de nått.... då får jag väl ringa upp, eller så får de ringa igen....

Jag kan ju faktiskt lika gärna vara på toa, å jag kan inte tänka mig att de menar att jag ska ha med mig mobilen dit.....

Nu ska jag kolla vidare på Rachel Ray, sen ska jag laga lunch, å därefter börja med disken....

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback