Oold pics...!

Idag har jag inte gjort många knop. Jag har inte ens varit utanför dörren....
Gick upp typ halv 11 (sjuuukt sent, sjuuukt sjönt ! ) tog på mig myskläder å tofflor å placerade mig i soffan, å där har jag suttit =P

Inte heela tiden, å inte på samma plats, men nästan =P

Jag har roat mig med att scanna in bilder från waaaay back ! Å de e sååå roligt !!!

Men ni kan vara lugna de kommer inte komma upp några elaka bilder varken här eller på FB, inte ännu på ett tag iaf... först vill jag ha in ALLA bilder ! å de kommer ta tid. Jag har tydligen gillat att fota även innan digitalkameran kom in i mitt liv,.... skillnade är ju då att man va tvungen att framkalla bilderna, ...så de svåra nu är att tidsbestämma alla bilder,.... å sorterandet är ju halva grejen,

De är bilder från hela min uppväxt, men såklart mest från högstadiet å framåt,....



Nu ska jag kolla på nån Dansk film på Svt, å sen ska jag soova.
Imorn ska jag träffa min chef på Manpower, whish me luck,  jag är liiite nervös, för jag har verkligen ingen aning om vad som kommer hända nu... De gick ju minst sagt snabbt i svängarna, först skulle jag vara kvar till 1 april, å bara typ 2 ½ vecka senare gjorde jag min sista dag....



På lördag är det första träningsmatchen =) TJOHOOO !!!!

verkar dessutom som att jag är gräsänkling under helgen,  =(

men men , A har sagt att han ska iväg förut å de har ju inte gått så bra,... så vi får väl se vad som händer....

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback