Lite snopet....men väntat

Jahopp, sista dagen på Swe-Dish är nu avklarad. Lite snopet slut, men inte helt oväntat....

Får se vad som händer nu, men de e väl bara å börja söka jobb, å hoppas man får något,...
Ska till Manpower på fredag å träffa min chef där, å prata igenom läget.... Jag har INGA förväntningar,.... De är både skönt å sjukt jobbigt... på samma gång. Jag har trivts bra med kollegorna, men de där med satelliter är inte min grej.,.... Å jag har saknat att känna den där säkerheten som krävs för att göra ett bra jobb...


Sen va jag å A på bio ikväll å såg Wallander - Hämden, den va riktigt bra, men så är jag en riktigt svenskdeckar-junkie så ni som inte gillat de tidigare, kommer inte att omvändas av den här filmen....

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback