Hem Inredning

Å jag har så mkt idéer om hur lägenheten ska inredas.

Nu till våren vill jag ha de ljust å fräscht, vit bas som kopleteras med pastellfärger som gult, grönt, rosa, orange, turkos, lila  I LOVE IT!!!

Jag har så tydliga bilder i mitt huvud. Jag vet precis hur jag vill ha gardinerna, dynorna till köksstolarna, kuddarna i soffan, som jag vill ha ny klädsel till, mattan väggdekoration sovrummet. Jag har så sjukt tydliga bilder att de nästan är skrämmande ! Problemet är att hitta rätt prylar, utan att behöva betala multum.  Sen måste man ju prioritera, vissa saker är ju faktiskt nödvändiga, andra är faktiskt enbart estetiskt.

Åh jag vill värkligen få ordning på hemmet nu Nu NU !!!!

Sen undrar jag om det är någon som vet var man kan hitta såna där som man klistrar upp på kaklet i badrummet ? Jag har nämligen en SJUKT  ful "bård" i badrummet, som jag bill täcka över med en snygg färg. Gärna då i stockholmsområdet.

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.
Postat av: Veronica

Bauhaus :o)

Lagerhaus osv....

Får ta en shopping runda lite längre fram

2009-02-17 @ 15:39:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback