Å så roligt !!!

Jag va hemma igår å bara slappade,... eller näe inte riktigt, Jag städade i v-rummet på dagen, så nu är golvet å soffan å allt sånt skinade rent =)

På kvällen kollade jag på TV, men framförallt så flyttade jag över massa bilder från min gamla dator, (datorn jag hade när jag bode hemma i Bredäng)

Haha OJOJOJ va mkt roliga bilder !!!
Helt fantastiskt!!!!

Massa bilder på mina underbara gummor, å en massa andra roliga människor som funnits i mitt liv genom åren.
Å såklart en massa på mig =P

Hittade bilden som jag letat efter oxå, en på mig när jag kom i strl 36!!!! De gör jag inte nu.....

SÅ  det är mitt mål med träningen. Jag ska komma tillbaka till den formen =) För då kände jag mig fräsch å pigg. Känner mig så nu me, men inte på samma sätt....

Nu ska bara allt sorteras, sen är planen att jag ska få över de fysiska bilder som finns, å spara dem på en extern hårddisk, men de är ett senare problem....

Nu ska jag nämligen kolla igenom garderoben å hitta nått kul att ha på mig ikväll... Jag ska på konsert med J =)

Ska bli riktigt skoj =)


Måste ladda batteriet till kameran oxå =P


Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback