tiden flyger förbi...

Håller som bäst på att leta julklapp till min älskling, de går sådär,..... eller jag har massa idéer å jag vet vad jag skulle vilja ge bort....

däremot så vet jag nu vad han ska få när han fyller år =P 

jaja får se vad de blir i slutändan....

Nu ska jag ta itu med allt jag har att göra idag....

Imorn jobbar jag, sen ska vi till familjen Hallander å fira Wilma som fyller 2år.... jag som tycker de va igår jag träffade henne första gången,... å då va hon ju 4veckor precis, å pytte pytte liten.....

Fan va tiden går fort !!!!!


Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback