en helg med toppar och dalar.

Den här helgen har onekligen bjudit på både toppar å dalar.......

I lördags kände jag redan på morgonen att jag inte skulle klara av att jobba.... jag mådde riktigt pyton.... de lugnade sig under dagen,.... men kom lixom tillbaka allt efter som kroppen fick vara vaken..... jag skulle ju jobba långa natten då, men för att inte sätta mina kolleger allt för mkt i skiten, så ringde jag ganska tidigt å förklarade att jag inte kunde jobba..... sen sov jag rätt mkt den dagen.... jag tog de lungt precis hela dagen, när jag kände att jag orkade, så städade jag hemma....plockade undan alla kläder å fixade lite......  Eftersom att Daniel skulle iväg på kvällen, på sin mosters 50år fest så hade jag heeela kvällen för mig själv..... saknade honom, men samtidigt så gav de mig tid att bara göra ingenting..... va ju tvungen att vara vaken tills han kom hem..... för han har inga nycklar, å porten går i lås 21:00 För min del så va de heeelt okej, jag hade på ljudet på telefonen så de va ingen risk att han skulle bli stående..... På gott å ont så gick de ingenting bra på TV under kvällen, så jag tog min bok å la mig i sängen redan vid 23 snåret..... sen läste jag ända fram tills Daniel kom hem vid 01:30, han kom hem å va egentligen inte full, men riktigt uppe i varv..... så vi låg å snackade lite å somnade väl runt 02 nångång.....

----------------------------------------

Igår hade vi en sån där bra dag där de mesta bara flyter på =)

Klockan 10:00 ringde klockan igår, då hade vi sovit i nästan 8timmar.... =P så vi va hyffsat utvilade......
Daniel hade sista dagen på det 2 dagara långa träningslägret, vilket innebar träningsmatch..... att han skulle spela fotboll kändes ju ganska otroligt, med tanke på vilken sjuuukt träningsvärk han åkt på sen träningen dagen innan.... inte på grund av festen, utan på grund av att de hade haft en ordentlig träning på lördagen.... å har man inte rört på sig på 3 månader så är de klart att man får träningsvärk, särskilt om man inte värmer upp ordentligt å är TOK noga med stretchingen efteråt.....

Jag skulle möta upp A i globen vid 12 , men eftersom han inte ringde å sa att han va på G, så ringde jag honom.... vilket va ett bra val.... för han va inte vaken...... De slutade med att vi sågs vid 12 i Alvik istället.... Satte oss på Coffehouse by George å snackade..... De va ett bra snack, å de känns som att vi e överens om hur vi ska göra.... Nu är det bara småsaker att fixa, jag ska ha lite prylar som är mina, som han fick med sig när han flyttade ut,......

De tog inte så lång tid att snacka, så direkt efter åkte jag till stadshagen å kollade på när Daniel spelade match..... man riktigt såg hur alla i Westermalm hade ont i kroppen efter gårdagens träning.... å stundtals såg de mer ut som ett gäng stelopererade invalida som försökte röra sig på plastmattan *asg*

Har inte sett dem spela tidigare, men kan redan nu säga vad som är deras svagheter i laget.... å för min del så är de helt ofattbart att man inte tar tag i dessa problem.... men jag anar att anledningen stavas L A T H E T

Efter matchen åkte vi ut till Täby för att kolla på en lägenhet, den tillhör en av Daniels barndomsvänner, som ska flytta till hus, å vill hyra ut tills vännens pojkväns lillasyster är klar med skolan nästa sommar.....

Därefter åkte vi hem till Daniels mamma å käkade middag =) Hon ringde straxt innan vi skulle upp å kika på lägenheten å undrade om vi inte hade lust att komma på middag =) å de ville vi såklart =) De va riktigt trevligt å vi satt å snackade om både lägenhets lösningar och annat, å vi kom iväg därifrån straxt efter 19 , inte så sent visserligen, men vi kände att vi behövde få lite egentid oxå, för att kunna prata mer om hur vi vill göra med boende......

Så vi åkte hem, satte oss i v-rummet å snackade å kollade på TV..... Daniel fick massage, som uppenbarligen tog som den skulle... för idag var han mer rörlig än han varit på hela helgen... =)

-------------------------------

Jag å Daniel kom fram till hur vi ska göra med boende frågan. Å de känns riktigt bra att vi bestämt oss =)

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.
Postat av: Elisabeth

Bidde det sambo i Täby då? =)

2009-08-03 @ 19:28:38
URL: http://ww.nogg.se/elisabethpetersen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback