underbart !

Åkte till jobbet igår, å kände mig galet förvirrad redan från start.... uppenbarligen så va de temat för dagen och kvällen... men många skratt vart de å jag kände mig rätt nöjd när jag slutade, trots allt...

Inte vart de sämre när jag såg att jag fått sms från Daniel =) "sötnos ring mig när du slutat, eller ännu bättre, kom hit. PUSS" jag tyckte de va dumt att välja, så jag ringde och åkte sedan dit =) sen hade vi en tokmysig natt tillsammans, å gick upp samtidigt i morse, jag fick skuts till pendeln å han åkte vidare till jobbet....





Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback