svininfluensan ? och flytt

*host, host å snörvel snörvel*
Jag "legat" sjuk nu i 2-3 dagar, trots de så händer de grejer....

Jag har börjat plocka inför flytten... som går nu i helgen... Men jag har fortfarande inga lådor att packa i så de e lite svårt... å inte blir de bättre av att jag är mer eller mindre orkeslös av förkylningen / flunsan (vet inte vilket de är jag har),  så de e ju inte så att jag pallar tok städa heller.... de jag har orkat med att göra är att lägga de kläder jag behöver nu å närmaste månaden i två resväskor, för att slippa fundera på de när väl lådorna kommer,.. (imorn ska de fixas) sen måste jag plocka ner smutstvätten i en annan väska, för jag känner inte att jag hinner tvätta innan jag flyttar... utan de får bli ett problem för framtiden...

Jag vet ju redan vad jag ska ha med mig, å jag känner att jag har hyffsad koll på hur jag ska packa... beror såklart lite på hur länge prylarna behöver stå på shurgard.... men ändå

Ikväll ska jag till Heron City med mamma å kolla på Sverige - Ryssland (damerna) å käka mat,.... jag hade hellre åkt till Huddinge,... för de e närmare för mig,... men de tyckte inte mamma.... å jag är helt enkelt för trött för att orka tjaffsa....

Hur som helst, bortsett från att jag är typ sjuk, så känns de helt okej.....

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback