ONIM !!!!!

Oh No Its Monday !!!

Jag borde egentligen inte klaga.... för jag skulle faktiskt kunna ligga i sängen....men när Daniel gick upp i morse så vaknade jag till liv.... inte mkt men för mkt för att somna om...... Hans (och min) klocka ringde redan 05:15 , att min ringde va enbart för att jag ville att han skulle komma upp.... jag ställa om min klocka direkt till 08:30, den tid då jag måste upp......  Borde egentlgen ställt om även Daniels klocka på typ 05:45 , men tänkte inte så långt..... så nu ringde klockan var 9:e minut, tills han gick upp 06:00 , visserligen var (är) det tokmysigt att ligga å bara hålla om varandra på morgonen, men den där sömnen blir ju lite lidande....

Ska ta å lägga mig i sängen å slummra en stund snart.. måste bara få i mig lite frulle är riktigt hungrig !

Jobbar idag, 11-16 inget långt pass, men rätt skönt ändå.... jag har ju inte jobbat i helgen på grund av att jag varit rejält illamående och inte alls mått bra.....


Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback