mår inge vidare....

jag borde värkligen sova nu ! å tror inte att jag inte har försökt.... men så fort jag slappnar av lite så börjar tankarna snurra.... å de e inga roliga tankar.....

Jag fullkomligt avskyr att inte ha stenkoll på mitt liv..... jag släpper visserligen gladeligen kontrollen i vardagen,... å behöver inte ha stenkoll på vad som händer, eller inte händer 24/7 , men vissa delar av mitt liv vill jag ha koll på..... typ ekonomi och boende..... just nu så har jag inte koll på nått av de.... å de e fruktansvärt jobbigt....


FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag måste ha ett jobb som betalar så pass att jag kan betala mina skulder, och klara mig själv..... jag kräver inga astronomiska summor.... jag vill bara ha en stadig inkomst.... just nu har jag varken stadig inkomst eller en inkomst som räcker mer än till räkningar,... om ens till de......*suck*


Bjuder på en bild från i söndags =) Då va de en bra dag....



Daniel spelade match (träningsmatch)



Jag satt i solen å tittade på =)

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback