long time sen sist....

Nu är de ett tag sedan de skrevs nåt här, anledningen är enkel.... jag har inte orkat... eller haft direkt tid....

Nu har jag lite tid, å tänkte försöka komma på vad som hänt sedan sist.....

Sist jag skrev så hade jag ju haft en riktigt depp-dag, när ingenting kändes bra, å allt va sådär jobbigt så man bara ville lägga sig ner å dra en filt över huvet....

Sen des så har jag egentligen inte hunnit med så himla mkt....

Jag har jobbat, å sovit känns det som....

Jag å Daniel har kollat på lägenheter, å varit på några visningar, men vi får se hur de hela utvecklar sig.... Bra kommer de bli iaf =)

Jag har sökt några jobb, varit på AF och har försökt att fixa med en del....

Jag har kollat på fotboll å umgått lite med mina gummor, som jag inte hunnit se så mkt av i sommar....

Jag å Camilla kollade på när Daniel spelade fotboll i söndags, å de va visserligen en uppryckning som hette duga från träningsmachen, men spelet lämnar fortfarande en del att önska....

Stundtals ser de så himla bra ut, bara för att i nästa sekunt bli ett evinnerligt tjongande av bollar, tålamod är en dygd, som Westermalms  spelare har för lite av.....

De gick ändå segrande ur matchen och vinsten skrevs till 4-0.  Men de e mer ett bevis på hur inefektiva Makkabi-spelarna var i sina avslut, å inte så mkt på hur bra Westermalm va i sina.....

Nu tror ja visserligen att Westis kommer att spela upp sig (spelmässigt) å kännas mer som ett lag ju fler matcher de spelar,... problemet är bara att halva säsongen redan är spelad..... men vinner de så kan de mkt väl gå upp en divition, å då har de vintern på sig att forma laget, till just ett lag..... De ser som sagt bra ut stundtals, å man ser att de finns mkt fotboll i killarna,... de e bara de där med att ha tålamod, och inte bli stressade för att man inte gör mål de första man gör....

jaja jag å Camilla satt å snackade skit samtidigt som vi kollade och kommenterade matchen =) sen åkte hon hem för att möta upp Rickard, för att sedan möta upp mig å Daniel å käka på Il Pirata i Stuvsta (vid Coop)

De vart en trevlig (om än kort) middag, som säkerligen kommer göras om =) men då kanske ingen av killarna ska ha spelat eller kollat på fotboll....

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback