konstant förvirrad....

trots att jag kommer sakna att bo själv, så ska de bli skönt att få lite ordning på tillvaron....

Just nu är jag konstant förvirrad och känner att jag är i behov av lite sammanhängande ledighet....  åka til landet (utan resten av familjen) å bara göra ingenting....

Älskling, tror du vi kan göra de ? Åka iväg å göra ingenting några dagar ? Bara umgås med varrandra, å mysa.....

Nu måste jag ta tag i mig själv, klä på mig, å sen få i mig lite mat, innan jag drar till jobbet....

jobbar 12-21 idag... så sen blir de direkt hem å duscha å sova....

På fredag ska jag passa Wilma en stund, sen hoppas jag på att jag kan börja packa lite hemma.... de e ju bara 1 vecka kvar innan jag flyttar å jag har inte ens börjat packa....

jag kommer helt enkelt få packa dygnet runt, när jag inte jobbar, för att ha allt klart till på lördag.... måste hyra en bil oxå....  men de måste någon annan hjälpa mig med, för jag har inge körkort....

Måste hinna träffa mamma oxå, för jag vart ordentligt pankt efter besöket på shurgard.....

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback