inte den bästa dagen idag...

F y fan va jag är trött !!!!!!

Jag är heeelt slut både i kroppen å knoppen..... =(

Jag kan inte ens påstå att det är för att jag jobbat så där fruktansvärt hårt varken idag eller igår.... de har varit normala pass, jag har fått rast precis som jag ska, å kommit från jobbet något så när i tid.....

Vad som skulle kunna orsaka min trötthet är allt annat.....
Jag har varit igång konstant från morgon till kväll i några dagar nu,,, å de tar på krafterna.....

Ska bli skönt att vara ledig i 2 dagar nu, så jag hinner göra sånt som jag inte hunnit med.... typ arbetsförmedlingen, banken, städa, tvätta, å lite sånt.... skulle behöva storhandla oxå,... får se om jag tar de imorn, eller om jag tar de på torsdag.... de lutar åt torsdag,... jaja vi får se....

Nu ska jag ta å softa framför TVn å "kolla" på Kate och Leopold.... sen ska jag lägga mig i sängen å läsa =)

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback