Changes, på G

Hur kan man på en å samma gång bli glad, sorgsen och avundsjuk..... ?

Jag är otroligt lycklig, samtidigt som jag är otroligt,... ja deppig är väl inte rätt ord, men nått åt de hållet..... Jag har en helt underbar pojkvän, som jag älskar och som älskar mig, vi har kul tillsammans och allt känns bara bra =)  Det som inte känns så bra är att jag måste flytta hem igen.... eller nått åt de håller iaf..... känns som att min mamma är lika sugen på de som jag är,... inte de minsta med andra ord.....

Anledningen till att jag ska "flytta hem" stavad ekonomi, eller kanske mer bristen på ekonomi. Jag har helt enkelt inte råd att bo kvar i min lägenhet =(  Så för att få lite rätsida på min ekonomi måste jag flytta.... Såklart känns de bra att få ordning på ekonomin, men de riktigt suger att behöva flytta hem.

Men jag hoppas att detta bara är tillfälligt, eller det ÄR tillfälligt,.... Det är nödvändigt ont! Men de kan vara så att detta är början på något nytt, detta kan helt enkelt vara de som behövs för att jag ska komma tillrätta med den ekonomiska biten. Att slippa fundera på om jag har pengar till hyran å andra räkningar är ovärderligt. Jag kan koncentrera mig på att jobba, söka andra jobb, och försöka leva lite.....





Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.
Postat av: Dotter

Usch! :-( jag lider med dig

2009-08-14 @ 12:00:19
URL: http://sokkerhumlan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback