städ-ryck

De vart ingen promenad idag, däremot fick jag städ-ryck.... så nu är det tokfint i v-rummet =) de va mer å fixa där än jag trodde,.... men nu är det fint =) Ska kanske ta tag i hallen å köket imorn.... hallen behövs det nog egentligen bara dammsugas i, har ju rensat undan halsdukar å mössor idag, å skorna rensade jag för ett tag sedan =P

Köket kan jag delvis ta tag i ikväll, måste diska undan efter idag, dra en trasa över bordet å lite så,.... sen får jag dammsuga imorn........


Nu ska jag fortsätta njuta av lugnet, å ölet =)



So long !!

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback