Solen skiner ...

Solen skiner utanför fönstret =) Jag har nyss duschat, å sitter nu i soffan å kolar på reprisen av Babben & Co......
Jag är förvånansvärt pigg för att inte ha sovit inatt,....... Jag kunde inte somna, de va omöjligt att ligga bekvämt, så jag vred å vände på mig, å vid 4 eller 5, (tror jag, fåglarna började iallafall kvittra ute), gav jag upp å tog mitt täcke och min kudde å gick å la mig på soffan,..... å somnade faktiskt =) sen sov jag till typ 12.....

Tydligen är det dessutom långfredag  å påsk idag,...... inget som jag ska fira,..... jag hoppas snarare på att få dricka lite vin med nån/några vänner =) de skulle vara skönt..... men vi får se vad som händer...... känner att jag, även om jag är ganska pigg, är rätt slut i huvet, av många anledningar, ni kan säkert gissa vilka......

Den enda planen jag har idag är att åka hem till C & R å mata Lennart, nu när de befinner sig i Paris.....

När dax å göra sig klar för dagen, käka lunch, klä på sig å röra sig ut i vädret =)

Glad Påsk


  

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback