My weekend =)

Lite dåligt med uppdateringar här.....

Orkar inte skriva någon längre resumé, men en kortis blir det.

Torsdagen vart en ganska blöt tillställning, Jag drog hem till Janet å va där vid 15, satte oss på Balkongen å drack dagens =)
Sen drovg vi till DT för att kolla matchen med övriga gänget =) Alltid kul, särskilt när AIK vinner.
Efter DT åkte vi till Kleins i Gamla Stan, vi hade glömt att de varit Göteborgs match i stan, å insåg de inte försn vi kom dit. Men då kändes det som att de kvittade, vi klev in å de vart en riktigt kul kväll, en stund stog BBS (Bajens Baby Scuad) för underhållningen, när de studsade å skrek utanför, med enda ressultat att polisen kom, å alla på Kleins höll sin kvar inne.....
Fredagen vart mest en recovery-day för min del, med ett avbrott för att åka på anställningsintervju, ett jobb som jag direkt när jag gick kände att jag inte ville ha, å inte heller trodde att jag skulle få, de fick jag inte heller....
På kvällen drog jag till mamma (via skäris för att köpa pressent till Carina), för att lämna en resväska och käka mat.
Jag kom hem straxt efter 22, å slocknade 2timmar senare.....

Igår spenderade jag dagen med Bettan, Magnus, "lilla" Ludde , och Kalle  i Täby. Vi satt i solen å drack öl, käkade och snackade å varvade lek med ludde =P Å de va såååå trevligt  !!!! En riktigt bra dag helt enkelt =) Kom hem vid 23.30 å va heeeelt slut efter en heldag i solen....

Idag går färden mot Norrköping, för att stötta AIK i cupen mot just Norrköping. Bussen går 15 från Kbv, så jag har inte överdrivet brådis......

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback