en bra dag

Har spenderat dagen med mamma, vi började i Kungens kurva, å slutade i Skärholmen...

De enda jag hade tänkt att jag skulle köpa, var ett fitnesset på Rusta, annars hade jag ingenting som jag ville ha,... eller jo sommarkläder och skor är ju aldrig fel =P

Köpte fitnessetet (matta,boll och gummiband), 3 engångs grillar, 20m hushållsduk och strumpor på Rusta. Vi käkade på Heron City, Thai buffé, riktigt gott faktiskt =)  kollade vad jag vill ha i födelsedagspressent, (en hushållsassistent, och en blender) kollade efter pressent till morfar oxå, men hittade ingen TV med DVD, så letander fortsätter.....

Sen styrde vi stegen till Skäris, där va de rea på Intersport, jag kom ut med en mysdress =) FINALY!!! hittade dessutom ett skidställ =D så nu har jag köpt ny jacka och byxor till nästa skidsässong =) de blev brun jacka, med brunrutiga byxor, jackan kommer passa bra till mina chock-rosa byxor som köptes till årets säsong. =)

köpte dessutom nya gardiner till vardagsrummet =) så nu måste jag få upp dem =) kommer bli kanon !



Nu ska jag slappa lite innan jag drar till Solna för att kolla Kalmar - AIK på DT  =)

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback