de där med separation.....

Även om han inte har sagt nått rent ut, så tror jag att även han fattar att vi är bortom räddning..... om han inte fattar det, så är han mer korkad än jag trodde......

Hur som så har jag sökt jobb som fan,... kollat upp allt möjligt!  Skickade iväg några ansökningar igår, å ska läsa igenom en del annonser imorn oxå (trots att det är helg).......

Egentligen har det nog varit slut rätt länge, men jag har inte haft modet/energin att ta tag i det...... En sak är säker, han skulle aldrig ta steget att göra slut,... han är för bekväm och lat.

Sen vad han tycker har jag ingen aning om, de här är min sida av historien, å inget annat.

Ska ta å kolla upp vad de kan tänkas krävas för att få överta lägenheten, i form av inkomst å sånt...... sen ska jag skicka in till separationskön,..... med lite tur så går det fort att få en lägenhet, annars hoppas jag att han tar en 2a-hans lägenhet i väntan på 1a hands kontrakt, eller nått åt de hållet......

Sitter just å kollar på Adam & Eva, å lite av de känns ju bekant.......


Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.
Postat av: Elisabeth

Vilket fint bakgrundsfoto!!!! Känns verkligen sommar! Allsång! Semester! Glass!

2009-04-09 @ 22:48:17
URL: http://ww.nogg.se/elisabethpetersen
Postat av: Sara

Tack gumman =) Det är faktiskt mitt aldeles egna foto =)

2009-04-10 @ 12:42:42
URL: http://sholmen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback