dålig stämning ?

Om någon kom hem till oss nu, så kulle de utan att anstränga sig märka att de e nått som inte stämmer.
Det är ruggigt dålig stämning mellan oss. A tycker att jag är en otrevlig jävel, som inte gör nån nytta. Å om jag inte hjälper till hemma så måste jag flytta.....

Att jag är den som lagt ner energi och tid och pengar på att få ordning på lägenheten medans han varit ute å supit å gud vet vad. De är tydligen inget han minns......


Jaja jag söker jobb som fan nu, jag tänker inte flytta från den här lägenheten. Ska ansöka om separations lägenhet snart, sen får vi se hur de utvecklar sig.....

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.
Postat av: sanna

karlar...de ska då alltid ha allt serverat på silverfat...

2009-04-09 @ 00:14:39
URL: http://blackarmy.se
Postat av: bella

tufft för dig :/ men bakom allt mörker finns det ljus (lovar) säg till om du vill ta en fika och prata.



//puzzzzzzzzzzz

2009-04-09 @ 09:44:36
URL: http://vaniljmousse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback