äventyr på arbetsförmedlingen

Fan asså !!! Min plan idag (och igår) var att dra till arbetsförmedlingen å registrera mig.... å de är ju inte så svårt,.... problemet är bara att jag skulle vilja "registrera" mig först, man kan nämligen göra det på nåtet, och jag vet att de är något som måste göras....*suck* problemet är bara att de inte funkar att logga in med e-legget, sidan funkar helt enkelt inte....SKIT !!!! Dessutom så måste man ha intyg från den tidigare arbetsgivaren, när man skriver in sig,.... jag har inte hunnit få mitt....*suck*

jaja jag ska väl försöka ta mig till arbetsförmedlingen ändå idag, de lär ju bli ett äventyr...... men jag måste lixom fixa detta..... annars får jag inga pengar...... fan att de ska vara så jävla krongligt att bli arbetslös !!!!!

omständiga jävla land !!!!

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback