ensam om badrummet =)

sitter just nu å glor på hockey, sverige-finland, SÅ OINTRESSANT!!!!! kunde egentligen inte bry mig mindre ! MEN de går inget MER intressant på tv, så då får de bli hockey,....

har duschat, å känner mig ganska mkt fräshare än för någon timme sedan =P
Ska iväg till AP och J å kolla på fotboll senare, de e ju landskamp ikväll, Albanien - Sverige, jag är vansinnigt nervös ! Albaninen är ett sådant lag som vi SKA slå, men som jag inte alls är säker på att vi KAN slå. Jag är helt enkelt inte alls säker på att de blir vinst ikväll, om de ens blir poäng.....

jaja de ger sig, inte så mkt jag kan göra åt saken, kan bara hoppas att de går vägen,... för jag vill åka till Sydafrika å följa Sverige i VM om två år =)

Nu ska jag fortsätta göra mig klar, de e underbart att ha mkt tid på sig =) å dessutom så är de ganska skönt att inte behöva slåss med A om badrummet... haha , han är mer fåfäng än vad jag är,... å kan dessutom inte fixa håret om jag står brevid,... RUGGIGT IRRITERANDE!!!  jag förstår egentligen inte grejjen, å de hade ju vart okej, om de inte va så att han tar HUNDRA år på sig att bli klar,... jag tar bara 50år på mig  ;) men nu är jag alltså ensam å tycker de e ganska skönt. Saknar honom visserligen, men jag saknar inte att försöka göra mig iording samtidigt som honom....


Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback