Stjärnor på is

sitter å kollar på stjärnor på is, kan väl inte påstå att jag är golvad,.........

Hade vart kul om de valt folk som faktiskt kunde åka grillor innan,...
men men de e ju lite kul.... de jag stör mig mest på är Gynning och Berg. En bra duo, vist, men främst Gynning är lite fööör mycket för ett sånt här program. Dessutom stör jag mig på att folk inte kan skillnad på inner- och ytterskär, och att man inte vet vad flygskär är,... kan mycket väl vara så att jag, som den sport nörd jag är, kan mer än normala människor kan om just konståkning....  jag sitter hemma å bedömmer VM och OS när de går, och är ofta ganska överens med dommarna,....  så jag får kanske ta å koppla bort kunnandet,  å bara titta,....

De lär inte gå, men försöka kan man ju..... eller hur ?

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback