knådad och vriden

idag har jag varit i solna på kiropraktor högskolan å blivit knådad å vriden på av Virre =)

kan konstatera att jag känner min kropp ganska bra... jag fick markera var jag hade problem med en penna på en ritad kropp, jag prickade in precis där de var låsningar,... inte helt lätt när man har ont i heela ryggen.... men jag lyckades.... hehe

efteråt åkte vi via coop hem till mig där Carina mötte upp, vi lagade lunch,... eller virre lagade lunch, .... de vart super gott ! kassler, stuvad majs, rotfrukter och stekt potatis *mumma*


sen fikade vi donuts med choklad på =) å snackade massa skit =P

Virre drog hem å straxt efter drog jag å Carina iväg,.. vi prommenerade till Huddinge,... tanken var att jag skulle följa henne till bussen,.. men de va så skönt att gå så vi fortsatte till Huddinge,... tog väl typ 30min, sen tog vi varsin buss, hon hem till sig å jag hem till mig....

Imorn ska jag till Carina å hjälpa henne med designen på hennes blogg,... får se om vi lyckas ;)

sen ska jag till Vårberg å hämta min kusin på fritids å sen ska jag å mamma (ska bli spännande) vara barnvakt åt båda småtjejerna....

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback