Just nu så känns livet riktigt PISS!!!!!!!!!

Dagen har varit ett rent helvete !!!!

Just nu så känns livet riktigt PISS!!!!!!!!!

Vill helst av allt bara åka ut på landet,  helt själv.

Jag skulle behöva vara själv, men jag har helt enkelt varken råd eller tid att åka dit. THAT SUCKS!!!!

Jag å A har de riktigt uselt. Å de gör mig så lessen. Jag vill inte leva utan honom, men samtidigt så ser jag inte hur vi ska kunna leva tillsammans.

FAN VA ONT DE GÖR !!!!!!

Jag såg lite papper hemma som fick mig att tvivla på en hel rad massa andra saker oxå.
Tårarna har varit nära till hands hela dagen, å är det fortfarande.

Jag har haft nära till tårar under rätt lång tid, å de e faktiskt riktigt jobbigt. De krävs nästan ingenting för att jag ska börja grina.

Nu ska jag kolla vidare på OTH, å tröst äta chips å dricka cola.

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.
Postat av: bella

viaa tider och perioder är tuffa som tusan. men jag lovar det finns ett solsken i slutet av allt.



finns som du vill prata av dig.



//puzzzzzz

2008-10-10 @ 22:02:06
URL: http://vaniljmousse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback