ja de va ju ett tag sen jag skrev nu,...

 å de beror väl främst på att jag inte har haft tid,.... jag har suttit med datorn,... men vi har inte varit helt ense om tempot..... så jag har tok-tröttnat på att vänta på sidor som aldrig laddas klart.....

men men,....

just nu orkar jag inte skriva så mkt mer.....

nya designen är fortfarande inte helt klart.... men de får ta lite tid..... så kom gärna med kommentarer om vad som skulle kunna förbättras,... allt från färgval till storlek på text å sånt...... =)

Sambon är inne i stan,.. jag slökollar på "Om Sara" en film som jag sett å som jag egentligen inte gillar.... så jag ska snart dra igång en film..... De lutar åt fortsättningen på Rejseholdet...... va ju ett tag sedan jag såg den nu.... =) ska poppa popcorn å sen är det jag å danskarna ett tag =)

imorn hoppas jag att mamma vill umgås med mig på dagen.... å kolla efter dator å ett par jeans till mig,..... Sen på kvällen ska jag hem till Lina för födelsedagsfirande, Lina fyller på söndag, så imorn är de partaj =)

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback