I´m BOORED!!!!

ligger i soffan å slökollar på reprisen av stjärnor på is......
I´m BOORED!!!!

Ska straxt åka iväg till Huddinge, måste på bolaget... hade inte riktigt tid till de igår.... å ja de e närmare till bolaget i Högdalen, men jag gillar inte att handla över disk...

måste klä på mig lite nu, å gå mot bussen,... ska bli rätt skönt att få lite luft i sig, för sen måste jag städa å fixa här hemma,... egentligen inte så mkt å fixa,... men tvätten ska vikas in,  å de vet ju alla hur kul de e (IRONI)

näe dax å kla mig, bussen går om 30,så jag måste gå om 20....

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback