en bra TV-kväll

ojojoj idag har jag inte gjort många knop....jag har legat på soffan heeela dagen....

jag vet att jag gör de rätt ofta, men då har jag stundtals känt att jag vill göra något, gå ut på prommenad eller nått i den stilen... men idag har jag inte orkat ens tänka den tanken.....


jag kollade på när AIK spöade norrköping med 2-0, va väl ingen bra match egentligen,... men en vinst är alltid en vinst.....

har pratat med A några gånger, han va på matchen med några polare,  å lär väl inte komma hem förnst om några timmar.... lika bra kanske.. för jag är grymt trött å inte alls vidare rolig att umgås med .....

jag har kollat på High School Musical 1 och 2,... gick på 5an å jag orkade helt enkelt inte byta kanal... dessutom vare skönt att kolla på nått som man sett å därav inte behöver engagera sig så mkt i.... hehe

2an såg jag inte hela av,... jag slumrade till i nån timme å de va super skönt.,.... men fattar inta varför jag är så trött.... å de kom som en blixt från klar himmel..... plötsligt var jag bara dödstrött !

nu ska jag kolla på Dansbandskampen på 1an, sen Svensson Svensson, å sen Beck -monstret

Enligt mig en toppen TV-kväll =)

Ja jag är dansbandsfjolla, lite i alla fall, å Svensson Svensson har jag alltid gillat, Beck är en av mina absoluta favoriter =P

Skulle vara mysigt om A kom hem inte allt för sent, typ lagom till Beck börjar =P då kan man ligga å mysa i soffan å kolla på Beck =) *hoppas* Samtidigt så vill jag att han ska känna att han kan vara ute med sina vänner, de är faktiskt helt okej, så länge har hör av sig mellan varven.... å att han svarar om jag ringer...

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback