crazy thoughts....

ibland drar det skumma tankar genom mitt huvud.

Tankar som är läskiga, skrämmande, som gör mig ledsen och förvirrad.
Tankar som jag aldrig tidigare har tänkt, tankar som jag inte ens trott att jag skulle tänka, någonsin.

Jag vet inte exakt var dessa tankar kommer från, samtidigt som jag självklart har mina aningar......

Jag har ingen lust alls att dela med mig av dessa tankar,.... av många anledningar.

Dels så vet jag inte hur jag ska sätta ord på dem,.... jag antar att alla vet hur svårt de är att sätta ord på tankar,... de blir så rörigt.... å inte alls bekripligt...... jag vet inte ens om jag vill sätta ord på dem....

Jag har alltid löst mina problem själv, å kan väl inte påstå att jag har några planer att ändra på de..... jag vill göra mina egna misstag, och hoppas att jag lär mig något på vägen.....

Näe , nu ska jag kolla vidare på OTH, och kolla efter jobb..... planen för idag va att åka å kolla jobb rent fysiskt, men jag har INGA rena kläder, å de e ingen överdrift,..... 

Ska tvätta imorn, hos mormor.... välbehövligt,... tänker tvätta så mkt som möjligt.... men jag inser att jag inte kommer få allt tvättat,... just nu så är de säkert 6 välfyllda IKEA-kassar, å de kommer jag inte hinna tvätta....


Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.
Postat av: Carina

Gumman Du vet vart jag finns om du behöver något!!



Älskar dig!

många kramar!!

2008-10-08 @ 11:39:44
URL: http://wimsmommy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback