Vad ska man kolla på....

Jag älskar fotboll,... men jag har såååå svårt för galor ! Nu är det fotbollsgala.... å jag vet faktiskt inte om jag vill kolla på den,.... mest vill jag se Gessle spela,.... vem som vinner vad (även guld och diamant-bollar) är jag inte såååå intresserad över,... året har (på herrsidan) varit USEL!!!! Zlatan vinner inte enbart för att han är bra ( för de är han) men alla andra har varit såååå dåliga.....


inser att jag kommer flippa som en dåre mellan 4an och 5an där Design Simon och Thomas går.... hehe

fotbollsnörd och inredningstönt,... sån är jag.... svårt val va.....


Näe nu ska jag ägna mig åt att flippa med fjären...


Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback