A nice day

Jahopp..... Så va man ensam igen da,....

Mötte mormor i älvsjö halv 11 idag, sen åkte vi hem hit, mötte Carina å Wilma på uppfarten, jag å mormor åkte upp å lämnade kassar, å sen gick vi upp till centrum å handlade lunch =)

De blev färsk-pasta, med kantarellsås (bacon, champinjoner,rödlök, vitlök, matlagningsgrädda) Supergott !

Sen följde jag å Carina med mormor till bussen, å sen tog vi en prommenad för att Wilma skulle sova, vilket hon gjorde =) Vi traskade ner mot stuvsta, å de va sååå mysigt att gå där bland villorna å snacka, å drömma lite =P

sen gick vi hem, via cenrum å köpte bakelser =P å fikade =)

Wilma har skött sig exemplariskt ! Å har inte rivigt ner någonting från bordet, trots att hon gärna velat,... men hon lyssnar faktiskt nu när man säger "ajaj" å ser sträng ut.  De e så himla kul att se när hon verkligen funderar på om om ska lyssna eller om hon ska riva ner, å vad händer om hon river ner de.....  Sen är de såklart lite kul att hon lyssnar på mig å inte alls lika mkt på sin mamma, haha,.... men de kan säkert vara för att vi inte träffas dygnet runt........för Carinas del så är de nog ganska avslappnande att Wilma lyssnar även på mig, å att jag mer än gärna tar den rollen när vi ses =)

Nu ska jag kolla på Nakna kocken  å sen ska jag ta tag i köket, igen,... hehe behöver diska undan sedan lunchen,....

Sen måste jag lösa problemet med pengar, de får jag lösa under kvällen, eller morgondagen

måste ju handla mat, både till lördag (prio för mig, men inte för A) och till vardagsmaten....

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback