Upp till bevis! (uppdaterat)

Det började med att mötet ENHÄLLIGT beslutade att fotografer och journalister (undantaget AIK-media och supporterföreningar) inte var välkomna på mötet, dessa lämnade oxå mötet. Att fotograferna fick gå tycker jag va bra, då riskerar ingen att hamna på bild i tidningar. Att skrivande journalister fick lämna känns i efterhand bra, då vissa av dessa med all säkerhet hade vinklat å vridit på allt som sades. Dessvärre så gick detta ut över seriösa Journalister (SvD) som var ärlig nog att tala om vem han var, men man kan helt enkelt inte "avhysa" vissa å andra inte.... så alla fick lämna....

De vart ett långt möte, som stundtals var ganska hett.... Men samtidigt så fick vi svar på en del frågor, vissa helt nya å andra var bara rena bekreftelser.....

Jag fick i alla fall av en annan syn på avskedandet av Norling under mötet. Jag förstår nu varför de blev som de blev, däremot är jag fortsatt kritisk till hur det har hanterats.

Jag vill nu se att styrelsen och alla andra inblandade, tar tag i de problem som finns inom föreningen. De verkar förstå att de blev fel, och de vill bli bättre på de.

Nu är de Upp till bevis!

Nu går vi vidare och jag hoppas att de goda idéer som uppkom på mötet genomförs.

Här på Black armys hemsida kan ni läsa lita om det som avhandlades på mötet

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback