Unga mödrar,...så kan de gå...

sitter å kollar på Unga mödrar å kan lixom inte komma förbi hur unga av dem verkar vara...... inte bara till åldern, utan även till hur de beter sig,..... " vadå nu är vi inte tillsammans längre, så jag har inte råd med något,... "  "det är dyrt att ha barn..."

Näheee ! De menar ni inte !?!?!?
Ingenting om att mamma/pappa är en ålder,...  men jag undrar faktiskt ibland om ingen har talat om för kanske främst killarna att ungar skriker. Att blöjor kostar, å att det kostar en hel massa pengar att ha ungar på dagis eller hos dagmamma.....  Killarna blir rädda å drar när de inser hur mkt jobb de är, eller tröttnar på att tjejen inte har tid för dem....sen är tjejerna där ensamma med en liten unge å ta hand om.....

De är kanske inte världens bästa program,... men för mig är det rena preventivmedlet =P haha
Jag lever inte i tron att ett förhållande mirakulöst blir asbra för att man får barn,.... snarare tvärtom.....
jag har ingen ekonomi, å jag vill inte ha ännu mer ekonomiskt strul än jag redan har,.... minst en av oss måste ha jobb innan jag blir på smällen.....

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.
Postat av: jennie

Ja, så kan man ju oxå se på det..Jag tror helt ärligt inte att de tjejerna planderad att det skulle bli som det blev. ;P

2008-11-29 @ 17:57:39
URL: http://jenniesnotes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback