Ny vinterjacka

ligger i soffan, med datorn i knät å känner hur skönt det har varit att jobba..... haha,... hade hellre jobbat vardagar såklart... å heltid..... men men så ere inte för tillfället..... Inventeringen gick bra,... å idag tog de bara 2timmar, sen va de sista räknat.. =) hade inte tagit 2timmar igår,... så trötta som alla var så hade de tagit minst det dubbla..... å de hade troligtvis blivit massor med fel....

När vi va nästan klara ringde jag mamma (som inte var med å räknade idag) å undrade om vi skulle käka lunch,... så blev de,... med först när klockan passerat 14,... vi började nämligen med att åka till Gärdet å kolla på vinterjacka till mig,... finns en nyöppnat butik där med jackor å skor till lägre priser.... jag hittade en superfin jacka, dessvärre så fanns den inte i rätt storlek och färg i butiken,.... MEN den fanns i deras butik i Vaxholm..... så imorn ska jag åka till Gärdet igen, å köpa min jacka =) Yeey!

Ska höra med svägerskan om hon har tid å lust å ses lite oxå, vore skoj, har inte setts på ett tag....

De ligger även en outlet på Gärdet oxå, som vi såklart var tvugna att kika in i.... hehe,.. vi köte nya underställ till både mamma å mig, perfekt nu när de börjar bli kallt... å jag tillhör tydligen dem som heller börjar prommenera/jogga/springa så här års...... jag är knäpp ja vet ! Men jag är inget större fan av värme, inte träna i de i alla fall,.... så jag börjar träna nu istället =P de är sååå skönt att vara ute i "friska" luften gärna med Mp3 spelarn såklart... men även utan den är det skönt,.. bara stänga av alla tankar å gå =)  måsta bara köpa nya jumpadojjor,.... men de ska jag kolla efter i ungern,... =)




Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback