ibland undrar jag....

kollade på Rejseholdet igår,... men kollade bara på ett avsnitt,... delvis för att jag va super-trött, men oxå för att den inte ska ta slut så fort,.... för när den tar slut så måste jag köpa nya filmer,.... hehe å de har jag inte pengar till,... =( så de blir till att kolla på ett avsnitt i taget,... å bara två i veckan,.... hehe

A va ute igår, å Nej jag va inte nöjd med honom,..... när han väl kom hem fick han finna sig i att inte sova i sovrummet,... de e inte ofta han faktiskt gör som jag säger,... men igår / i morse va jag så arg, besviken, trött å ja alla sånna där känslor samtidigt,... så han gick ut till soffan utan nån längre diskussion...

När jag vaknade fick han en, inte utskällning, men han fick veta precis hur jag kände å vad som skulle hända om han inte genast ändrar sitt beteende,... å han kommer få leva med att jag har noll tollerans i vissa avseenden ett tag framöver..... Han bad om ursäkt å sa förlåt jag vet inte hur mång gånger,... men de är lätt att säga,... men svårare att visa,.... jag väntar på de sistnämnda..... han säger att han älskar mig, å att jag är nummer ett,... men jag tycker han har konstigt sätt att visa de på.....

Nu är han inne i stan å kollar på fotboll,... (planerat sedan tidigare) å han har sagt att han ska komma hem direkt när matchen är slut..... jag lär ha koll på när de är slut, å är han inte hemma inom 1timme från de så kan han börja leta efter annan sovplats......

Vi har haft de bättre under en period nu, men samtidigt så är det för kort tid för att jag inte ska dra upp gammal skit,.....

Jag vill helt enkelt markera för honom direkt, för jag vill inte ha de som vi hade förut igen,....


Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback