i min enlighet

Sitter å kollar på Rejseholdet... har sett avsittet förut, precis som jag sett de flesta av de andra oxå, .... men detta är det är det sista,.... =(

Sitter ensam å glor,... A är hos en polare å kollar på film. Helt okej, synd bara att han hörde av sig så sent om han han skulle vara kvar...... Polarn fick en liten för ett tag sedan å de har inte setts sen dess,.... Pratade med honom i telefon å hörde en väldigt arg bebis i bakgrunden,... haha, för mig är det en märklig kombination,.......A är inte helt bekväm med bebisar,... så att prata med honom å höra bebisgråt är rätt kul...

Däremot så saknar jag att göra saker tillsammans med honom,... typ umgås med vänner,... både hans och mina... men men så är det..... Han har aldrig varit särskilt intresserad, varken av att ha mig med, eller följa med mig...... Det är synd, för sånt gör att jag tvivlar på om vi är rätt för varrandra.....

Jag älskar honom,... men jag vill lixom ha mer..... å jag vet inte om han kan ge mig det.......

jaja inget som jag tänker ta några beslut om nu ikväll,... å troligtvis inte heller på den här sidan årsskiftet.... Vi har börjat hitta tillbaka till varandra,... så jag känner att jag är skyldig oss båda en chans,....

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback