hälsomässa, inte hälsohelg

hemma igen efter några timmar på Hälsomässan..... =)


De va ju kul, en hel del kändes intressant å de vart några kassar med hem... =P men de va en hel del skit oxå,.... sånt där hokus-pokus som de säkert är massa människor som går på,.. personligen så tror jag inte ett dugg på armband å sånt där som ska hjälpa mot än det ena än det andra.....

däremot så fanns de en hel del vettiga grejer, som grönsakslådor å hälsokost å liknande, såklart även en hel massa prova-på möjligheter,... men jag känner inte alls för att bli prova nån super-duper massage på en mässa,... sånt kan sätta igång så mkt i kroppen,.... som man kanske inte vill ska sätta igång på en mässa,....


Nu ligger jag å glor TV, ska straxt laga lite mat , de blir rotgrönsaker i ugn, stekt potatis och stuvad majs (tack Virre för de!) Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer,.... men troligtvis blir de nån film, eller Rejseholdet å popcorn =) sen om de blir ensam eller med A, de återstår att se,... han är inne å kollar på Premier League med polarna, å jag vet inte riktigt när han kommer hem,... men förhoppningsvis inte sååå sent....

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback