Go Obama !

nu är de valvaka på TV,... känns märkligt att kolla på valvaka för de Amerikanska valet.... men intressant ändå.... de berör ju faktiskt hela världen, vem som blir pressident i USA....

Personligen så hoppas jag på Obama. inte så mkt för att jag tror átt han är så fruktansvärt mkt bättre,... men jag tror att Macain är så mycket värre.....  Jag vill helt enkelt inte att Macain blir pressident.   Å jag vill inte att Sarah Palin blir vice pressident, vilket hon blir om Macain blir vald......

jag ska inte kolla på hela valvakan,... men jag lär följ den ett tag...



Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback