Gaaaaaaah!!!!!!

JÄVLA IDIOTER!!!!!!

Jag har så jävla muppiga grannar (inte alla) igår bestämde sig en av grannarna (gissar på de typ 20åriga killarna som bor ovaför) för att ha efterfest, inte heeelt otippat då de envisas med att spela musik (oftast dålig) på högsta volym.

När jag för en gångs skull nästan somnat inna 01, så drar de igång stereron på högsta volym!!!!
jag har absolut ingenting emot att man har efterfester, men de ska skötas snyggt, man måste fatta att de hörs ganska mycket ner till grannarna, å att grannarna kanske måste upp på morgonen!

FY FAN SÅ ARG JAG ÄR !!!! Min dag förstörd av idiotiska idioter!!!!

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback