funderingar kring tjejmiddagen

Håller på å fundera ut vad jag ska bjuda mina tjejer på för mat på lördag,..... jag kan bara inte bestämma mig!!!!! Faaan va svårt de ska vara da !!! De är bara mat, men de ska vara "lätt" att laga, får inte kosta multum att köpa ingredienserna, jag vill inte göra plockmat, typ tacos eller så,... nog för att de e gott,.. men de e såååååå kladdigt !!!!! kan visserligen ge en massa garv,... men så kul är de inte att ha sås rinnande på armarna,.... så  något som kräver bestick,....(kniv och gaffel) får de bli,......

kan inte bestämma mig om jag ska laga kött eller fisk,.... men de lutar åt kött, frågan är bara vilken sorts kött,..... kyckling är enkelt,... men liiiiite tråkigt att bjuda på , (mest för att jag äter det så fruktansvärt ofta) så de lutar åt nått nötkött, nått som bara är att "slänga" in i ugnen, får ta en tur till Willys eller city gross eller nått i veckan å kolla vad som är mest prisvärt,... de måste ju finnas i ganska stora mängder,... för vi blir minst 7 tjejer, .... sen tror jag att de blir potatis i någonform till,... troligtvis klyftpotatis,...... men jag vet inte,.... så jag känner just nu,.... men jag har en vecka på mig att ändra åsikt ..... hehe,... å de lär jag göra både en och tvågånger,...... 

hur som hellst så kommer de bli någon typ av förrätt, sallad, varmrätt och "dessert",..... 

Shit va fancy  de låter när man skriver ut de sådär,..... haha jaja såååå fancy kommer de inte bli,... men de e ju kul att de kan låta så =P

jaja får se hur de blir,... Kul kommer de bli oavsett ! =)

Det blir första gånge jag sammanför mina två "tjej-gäng"  kände att de va dax för de,.... Ska bli sååå kul ! Tror att alla kommer komma bra överens.... ja menar jag älskar ju allihop, å sååå olika är de inte,... haha

Nu ska jag sova, har bäddat rent i sängen så de ska bli sååååå skönt !

Imorn hoppas jag på en tripp till Kungens kurva med mamma,.... måste inhandla lite jul-prylar

Sleep tight!

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.
Postat av: Zid

Haha! You wish!

2008-11-22 @ 20:19:54
URL: http://banditking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback