fokusera på det positiva

A kom hem nån gång efter 6 i morse,.... inte helt okej.  Samtidigt så orkar jag inte bry mig......jag pallar inte ligga vaken å vänta på honom, jag tänker inte göra de..... Jag har absolut ingen lust att skälla ut honom, samtidigt som jag inget hellre vill,....

Jag vet bara att de inte leder till något annat än att vi blir galet osams. Jag vill lägga min energi på trevliga saker, å sånt som får mig att må bra =)

Snön ute gör att jag automatiskt blir på bättre humör! Allt blir ljusare, tystare,å ser lixom lite magiskt ut =)

Jag fullkomligt älskar snö!

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback