Christmas cleening

Planen idag är att göra rent i badrummet,... jag har rensat ut allt, å de vill inte säga lite,... vi har såååå mkt prylar där inne,... men nu är allt utplockat, jag ska straxt sätta igång å städa,... men kände att efter att ha plockat ut, tvätt, handukar och badlakan, schampoo, balsam, duschkrämer, å en massa annat som inte enbart är mitt,... tror faktiskt att hälften av allt är As prylar
Badrummet är det första rummet som ska få en TOK grov rengöring, sen ska jag ta minst ett rum om dagen, så att allt är skinande rent till nästa helg. För då ska de pyntas, adventljusstakar ska upp, gardiner ska bytas (först köpas) å lite annat smått som ska fixas =)

De hade vart kul om A ville hjälpa till, men de tror jag inte kommer ske,... han är inte den planerande typen, å julen börjar man fundera på typ 20december,..... jag tror inte ens han vet var vi har julgrejerna.....

men men så är de,....

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback