A good sunday

De vart fotboll för min del igår =)

Hade en TOPPEN dag/kväll =)

*bilder kommer senare*

Rubarth tackades av som den hjälte han är.

AIK van mot Heåaief (Helsingborg) med 3-1


Kom hem strxt innan 10, men somnade väl inte förns vid 4.... jag å A låg å pratade å mös från de att han kom hem =)

Idag är jag däremot heeelt slut ! Min plan var att få lite ordnat idag,... men A har mitt SL-kort,... så jag kommer inte så långt....*suck* men vad gör man inte för sambon som har skola, å på de viset så slipper han köpa eget kort idag,.... å ju senare han köper sitt, desto längre är de giltigt =) så då kan jag låna de när mitt gått ut =P

Nu ska jag glo på dumburken, å sen måste jag göra lite nytta hemma.... de finns en del å städa,...å måste skriva en inköpslista oxå.... inte för att de e såå mkt som vi saknar,... men för att man inte ska behöva fundera när man väl är i affären....

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback