något måste hända...

fy fan vad jag hatar att vara sjuk !!! Å frågan är om inte sambon gör det värre, genom att inte fatta att man inte behöver tala om att man är sjuk hela tiden..... när han är sjuk är han väääldigt snabb med att tala om det,... nästan som att han är döende.... sen står han ändå å hoppar å studsar i köket..... eeh konstigt då att jag inte riktigt tror på hans tillstånd.......

Själv ligger jag under mitt duntäcke MED mjukisbyxor på mig å hostar, nyser å har mig mest hela tiden.... men jag är nog frisk nog att ställa mig i köket å ta tag i diskberget.... jag som blir yr bara av att resa mig för att gå på toa.....

Att jag inte vill prata är tydligen oxå svårt.... jag är tråkig å inte alls trevlig,... att jag har skitont i halsen spelar tydligen mindre roll..... å att jag knappt orkar bry mig om honom när han så tydligt visat att han minsan inte skippar en fest för att ta han om sin sjuka sambo, det är elakt av mig......


Ja jag är lite trött på min tillvaro, och hade jag kunnat och orkat så hade jag inte varit kvar här.... men jag är sjuk, å känner att jag inte har energi att ta tag i mitt liv just precis den här helgen..... Jag är besviken för jag trodde att han ville hem för att umgås med mig, (man kan umgås även om den ena är sjuk) men han skulle hem från landet för att kunna gå på fester,.... 

en sak är säker.... nästa jul kommer inte se likadan ut som denna.... det troliga är att de ganska snart kommer ske stora förändringar..... förändringar som varit på gång en tid, men som A inte verkar ha fattat.....  han har pratat om att han vill köpa lägenhet å jag tror att de kanske är dax att han gör det..... till sig....
Han har dessutom hävt ur sig att han vill ha barn med mig,... jag vill inte ha barn med honom. För jag tror inte att han är redo att bli pappa.... han kan inte ens hålla i ett barn, å saker som han häver ur sig får mig att fundera på om han ens kommer bli en bra pappa, lekfarbror är han redan bra som... å mina kusiner älskar honom,... men de där med att sätta gränser är han urusel på. 

Min plan för Nyår är med största sannolikhet att ligga hemma å kolla på firandet från skansen, dricka lite alkoholfri cider å kanske äta lite pate å sånt.... Vad A ska göra ? ingen aning, å jag vet faktiskt inte om jag bryr mig heller.....

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.
Postat av: bella

oj har du en sambo som håller på dö när han är sjuk? sånt är så J*vla jobbigt tyvärr har man lust att döda sig själv eller sambon när dem håller på.

Jag är glad att rickard är tyst när han är sjuk och klagar ingenting men mammas förra sambo låg och sa håller på dö håller på dö, av en förkylning, då flyttade jag hemifrån 1vecka. hahah hopaps du har det gött i soffan idag vi kan byta hehe //Puzzzzzzz

2008-12-28 @ 18:11:08
URL: http://vaniljmousse.blogg.se/
Postat av: Jaana

Hoppas du kryar på dig och att allt löser sig till det bästa hemma hos er... :) Kram

2008-12-28 @ 19:56:59
URL: http://jaanaohranen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback