trött

min tanke hade ju varit att lägga upp lite bilder från julfirandet.... och lite annat kul... men jag har inte ens orkat lägga in bilderna i datorn... så de får bli senare....

Jag ligger fortfarande sjuk, inte lika dålig som dagarna innan,... men absolut inte frisk på långa vägar.... *suck* så de blir nog dessvärre till att sjukanmäla sig imorn =(  fan jag som vill jobba.... de enda possitiva är ju att de flesta är mer eller mindre sjuka nu... så jag är inte ensam om att ligga hemma....

A kom hem vid 8 imorse... ! I vanliga fall,... eller för några månader sedan så hade jag varit skitarg, nu är jag dels sjuk, å pallar inte bli arg, men mest så är jag nog bara så trött på att han beter sig som jag när jag va 18 och singel, han är ingetdera. Jag orkar inte bli arg. Jag är bara så trött på honom.

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback