smart sambo ?

Näe inte värst....

A är ute på stan,.... som vanligt..... men de e rätt skönt, då får jag vara själv..... trivs rätt bra med de.....
Hoppas han trivs ute,.. för in kommer han inte...... På riktigt alltså,.. för han har lämnat nycklarna hemma, vilket betyder att han inte ens kommer in i porten nu,... vet inte när den öppnar igen,... men de är förmodligen runt 05 imorn bitti.....

Jag tänker inte agera snäll sambo, jag ska gå å lägga mig om nån timme, då stänger jag av ljudet på mobilen, sätter i öronpropparna, och vagnar när jag vaknar... förmodligen runt 9 - 10 imorn bitti....


Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback