julafton

Så va denna julafton till ända....

För min del så har de varit en helt okej dag, utan större dispyter. Men de två ungarna har hostat ikapp, och båda har varit vansinnigt trötta å griniga under dagen,.... Jag fick inget som jag verkligen inte ville ha, men heller inget som jag verkligen ville ha.... eller jo.. men de va inget som jag inte redan visste att jag skulle få. men det är ändå bättre än vad de varit tidigare år.....

Nu ligger jag hemma i soffan å kollar på Grabben i graven brevid  precis som förra året, med den skillnaden att den visas på 1an i år. Hade tänkt åka in till stan med lite polare å ta nån öl, men jag kom iväg hemåt så sent, så jag kände att jag hellre stannade hemma å tog de lungt.... Jag vet ju fortfarande inte om jag ska ut till landet imorn, eller om A kommer hem.... de känns liiiite jobbigt. För jag har inte köpt något till hans familj, så om jag åker ut så känns det som att jag bör fixa de först, å de är ju inte det enklaste imorn..... Sen vet jag inte vad jag egentligen vill göra..... Visst de skulle vara skönt att åka ut till landet å bara va, men samtidigt så är det rätt skönt att vara hemma när man är ledig, sängen hemma är desssutom mycket bekvämare än den på landet. ush va jobbigt de vart....

jag tror att jag blir hemma, jag har lixom inte haft en ledig helg på 6 veckor, så jag känner att jag behöver få vila å ta de lungt, har lixom inte hunnit med någonting sen jag fick jobb.... så hemmet är nååågot eftersatt.....

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback