jag måste köpa tvättmaskin och diskmaskin !!!!

Jag är visserligen inte uppvuxen med diskmaskin, men det är så fruktansvärt tråkigt att diska!!! Å även om jag har diskmaskin så kommer jag vara tvungen att diska vissa saker för hand, men då slipper jag diska sånt som tallrikar, glas å bestick....så de blir ju lite mindre att diska för hand.

Tvättmaskin måste jag ha en ny, för den som står hemma är trasig,....
vet precis vad jag vill ha för några,... problemet är som vanligt finansieringen....
Funderar på å ta en tripp till mediamarkt å kolla om de finns nått där på rea.... skulle vara kanon med räntefri avbetalning,... eller om jag kunde få maskinerna från min familj.....

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback